Returnări și schimburi

Politica privind returnările și schimburile

Produsele desigilate/deschise/deteriorate de catre client nu pot fi returnate!

1 Împachetați toate articolele din ambalajul original. Elementele cumpărate ca pachet trebuie returnate în pachet.

2 Completați formularul de solicitare de returnare sau contactați-ne telefonic la 0770 793.684

3 Nu uitați să puneți in cutie documentele originale pe care le-ați primit impreună cu coletul și să specificați metoda prin care doriți să recuperați contravaloarea produselor. Atenție, costurile de livrare vor fi suportate de către client.

4 Expediați coletul la următoarea adresă:
str. Principală nr. 641; sat. Tărian;
com. Girișu de Criș; jud. Bihor; România

5 După ce ați expediat coletul, vă rugăm să ne informați despre aceasta prin trimiterea unui e-mail la acvilanis@acvilanis.ro

Eligibilitatea produselor pentru returnare sau schimb

Clienții au dreptul să restituie elementele achiziționate fără a defini motivul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea acestor articole de la vânzător sau reprezentanții vânzătorului. Produsele pot fi returnate doar dacă se păstrează proprietățile acestora, etichetele fabricii și condiția de vânzare.

Pentru a returna un produs, clienții trebuie să trimită copia dovezii de cumpărare și să completeze formularul de solicitare de returnare sau să ne contacteze telefonic pentru a defini modalitatea optimă în vederea efectuării unei tranzacții cat mai simple.

Reguli privind returnarea și schimbul de articole cu defectele descoperite: Clienții au dreptul să notifice vânzătorului orice defecțiuni descoperite și să solicite remedierea acestora în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea articolelor de la vânzător sau reprezentanții vânzătorului. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a produselor de către client.
Clienții au dreptul să refuze ca produsele să le fie înlocuite și să solicite restituirea banilor. În acest caz, produsele problemă trebuie returnate vânzătorului, iar proprietățile acestora, etichetele fabricii și condiția în care au fost vândute să nu fie deteriorate.Pentru a returna produsele, trebuie să trimiteți copia dovezii de cumpărare și să completați formularul de solicitare de returnare sau să ne contactați telefonic pentru a stabili cea mai ușoară cale de a remedia problema.

Politica noastră de returnare și rambursare este descrisă mai sus. Conform legii, magazinele au obligația legală de a posta politica de rambursare. Dacă un magazin nu publică nicio politică de returnare, legea poate cere magazinului să accepte returnări în termene mai lungi.